Ännu en dag...

börjar lida mot sitt slut. Jag har ätit och ätit den här påskhelgen, tur att man rört lite på sig😊
Linnea har gjort mig sällskap på Friskis i helgen, det har varit kompisvecka, vilket innebär gratis träning för henne. Ikväll hängde hon med på ett intensivpass, på gymmet tittade hon mest på. Stod och sa åt mig att öka tempot, fortare kan du, när jag kämpade med stakningen i den jobbiga maskinen 😂😂
Imorgon börjar skolan igen på gott och ont, skönt med sovmorgon med skönt med rutiner, ungdomarna vänder på dygnet. 

Nu ska jag kolla på film, Johan Falk.



Kraaaamiz

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Detta ätande under påsken. Det känns som att jag haft påskgodis i käften KONSTANT I fem dagar.

2015-04-06 @ 21:50:28
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0