SmĂ€rta đŸ˜±

Helvete helvete ja ramsan kan göras lĂ„ng, vilken smĂ€rta. Jag skulle plocka in varor i skĂ„pet över frysen, och fĂ€stet pĂ„ ena sidan slĂ€pper och fjĂ€dern slĂ„r till mina fingrar, ena nageln Ă€r lagom blĂ„. 
Men bit ihop Àr min melodi....
Nu tĂ€nker jag hoppa i sĂ€ng, dagen har varit lĂ„ng. 
Har fyllt pĂ„ med det mesta idag, frukost date , barnmys i skogen, dubbelpass pĂ„ gymmet, fyllt pĂ„ kyl och frys och tanken i bilen Ă€r ocksĂ„ uppfylld. 
Nu kan jag fokusera pĂ„ jobb, hoppas att nĂ€sta vecka ocksĂ„ bjuder pĂ„ fint vĂ€der. 
Linus blev lite ledsen att han inte var med pĂ„ utflykten, sĂ„ vi fĂ„r försöka göra om det dĂ„, nĂ€r vi Ă€r tillsammans. 


Natt natt 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0