Planerar om

Dagarna blir inte alltid som man tänkt, hm


Fick snabbt ändra planerna. Linus hade nämligen feber igår kväll och fick vara hemma från dagis idag. Det blev en lugn förmiddag, Linus ville baka.


En vän tittade som hastigast in på en kopp kaffe med dopp. 
Skulle ha tränat ikväll, men ingen höjdare med sjuka barn hemma, vill inte att Albin ska behöva passa då, Linnea är ju också på träning. Dessutom tror jag inte min blåa tå skulle klar ett intensivpass. Så det fick bli ett lunchpass, och barnen satt snällt och tittade på. 😊 smaskandes på sina små mellis lådor.



Alwa något trött, mitt i sovtid. Blev en powernap när vi kom hem, undertiden som jag duschade. 
Nu är jag fixad och tänkte försöka sy klart Linus dynor till hans fåtöljer, och sätta upp hans fondgardin, fästen till stången inhandlade jag igår på jobbet. Gardinerna  i fönstret sitter på plats. 

Återkommer när jag är klar med färdigt resultat.👍😊


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0