Intervaller



Den här veckan har skolorna lov, så idag när jag kom hem efter att ha hämtat hem dem små, Linus från dagis och Alwa från sin dagmamma Pernilla. 
( tack Pernilla du är guld värd för mig, som ställer upp i vått och torrt och hjälper mig med Alwa) , kom jag hem till ett hus som doftade mat. Linnéa hade varit sååå snäll och börjat med middagen, det var bara att sätta sig vid ett dukat bord. Blir varm i hjärtat 💗


Dem små var väldigt trött, dem gosade ner sig i soffan, jag dansade runt med snabbeldraken, åkte till Ica, sen skjutsade jag Linnéa till en kompis. 
Nu sover dem små gott och jag har varit ute och sprungit intervaller i mörkret. 


Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0