Hm i huvudet pÄ Linda


Middagen idag 😊
Det hÀr blev det, mamma Lindas goda hamburgare, Emelie fick bestÀmma, hamburgare var det första hon sa nÀr jag frÄgade vad hon ville ha nÀr hon kom hem.


Nu Ă€r mamma hem skjutsad, jag hann hem i tid för att sĂ€tta mig och titta pĂ„ mitt favorit program, med den bĂ€sta idrottaren enligt mig genom tiderna, skid tokig som jag Ă€r 😊 Idag trĂ€ffar Gunde en annan idrottare som jag Ă€r grymt imponerad av, Karolina Klyft, vilken tjej. Jag sitter hĂ€r och ryser, eller fĂ„r stĂ„pĂ€ls som Gunde skulle ha sagt , nĂ€r jag hör och ser allt om hennes karriĂ€r. 
Sen Ă€r det alltid nĂ„tt nytt som kommer fram om hur Gunde nĂ„dde sina framgĂ„ngar, imponerande hur han trĂ€nade. Idag fick jag nytt tips om hur jag ska förbereda mig inför Ă„rets skidsĂ€song, jag ska alltsĂ„ dra pĂ„ mig gummistövlarna besöka myrarana i Dalarna och bara springa, Gunde Ă€r helt otrolig. Kommer aldrig glömma en sommar uppe i skamhed nĂ€r han kom springandes  förbi stugan, skateandes fram och tillbaka över krondikena. 


TĂ€nk om jag inte hade gett upp skidĂ„kningen i tonĂ„ren, istĂ€llet var det tydligen mer spĂ€nnande att springa efter pojken pĂ„ granngatan 😂😂 som bara spelade Allan ballan...kanske ska skylla pĂ„ honom att karriĂ€ren gick Ă„t pipan 😊 

Nej nu ska jag sluta svamla  och förhöra Albin pĂ„ Hk prov i hĂ€lsa.

Kramiz 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0