Gråväder



Natten var något bättre än igår, men är sjukt trött. Efter att ha lämnat barnen, bäddade jag  ner Alwa i vagnen och tog en timmes PW för att vakna till. 
Åt en lång frukost, men sen fick jag tydligen nått ryck, rensade kyl, frys och skafferilådor. Nu är det så fint, bara att fylla på med nya varor imorgon . 
Nu har vi precis ätit lunch, Alwa har nog somnat och det ska jag också göra. 
På eftermiddagen ska jag sy klart, hämta barn, fixa tidig middag. Ikväll ska jag med Albin på utvecklingssamtal, Linnéa får agera barnvakt, jag får skynda  mig hem igen för att skjutsa Linnéa på samling, hon har match i innebandy. När jag fått i säng dem små åker jag till hallen och tittar, då får Albin agera barnvakt 👍

Nej nu ska jag vila 😊😊


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0