Bus eller godis đŸ‘»đŸŽƒ



Idag startade vi vÄran mysdag med BUS pÄ öppna förskolan, direkt dÀrefter tog jag med mig barnen till Friskis, för lite lunchgympa.
PĂ„ vĂ€gen hem hĂ€mtade vi mamma, hon ska fira Halloween med oss. Innan vi började vĂ„rat mys, gav jag mig ut pĂ„ en skön promenad med hunden. 


Efter dusch blev det fredsgsfika i Halloween tema.  Sen skulle givetvis Ă„rets pumpa göras 🎃🎃


Nu brinner den fint nÀr mörkret fallit.


Har börjat tÀnt alla mina miljoner ljus, Àr det mys sÄ Àr det .


Jag har börjat med middagen, mamma hĂ„ller mig sĂ€llskap med ett glas vinđŸ·



Barnen har fÄtt pÄ sig sina skelett drÀkter, dom lyser i mörkret, nÀr Linnea kom hem hade dem gömt sig i tvÀttstugan och ropade BUUU
Shit vad rĂ€dd jag blev sa LinnĂ©a 😂


Nu Ă€r middagen avklarad, smĂ„ttingarna sover, nu blir det GODIS đŸ‘»

Trevlig Halloween đŸ‘»đŸŽƒâ€


Kram ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0