Lek och pyssel

Det är fredag och det är våran stora mysdag när vi lediga och tillsammans ❤


Idag var det pyssel på sångsamlingen, det ritades och klistrades. 
När barnen fått leka av sig var det mammans tur att leka lite 😊
Lunch pass på Friskis.


Alwa somnade i bilen på vägen hem, hon fick sitta kvar när jag sprang in och duschade, sen skulle jag hämta upp barn i skolan. Men vad händer när jag ska åka bil helvete är helt död. Det var bara att kavla upp ärmarna och öppna motorn, ryckte och skakade lite i motorn, och vips så gick det att starta. På vägen hem från skolan var jag tvungen att stanna på Ica, vågade fan inte stänga av bilen, alla barn fick sitta kvar.
Alwa var inte alls pigg efter att hon vaknade, hon frös och tog på en tröja och kröp ner och lag sig i soffan under filten.



Där låg hon en lång stund, men nu är hon på G igen.


Filten följde med till fikabordet. 😊


Efter lite fredagsfika blev det lego bygge, jag och Linus byggde star wars skepp, till Linus stora lycka 💙


Nu är det dags att tänds ljus, börja med middagen, men först ut i vedboden innan brasan slocknar. 

Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0