Kom an bara 😂



Nu jĂ€drans ska dĂ„ inte mössen komma in😁 Har haft ett litet problem med möss som kommit in i huset. Har  hittat rĂ„ttskit bĂ„de hĂ€r och dĂ€r. Det vĂ€rsta var nĂ€r jag kom till jobbet och skulle ta upp en sak ur min vĂ€ska , kexpaketet som lĂ„g dĂ€r i var halv Ă€tit, min tampong sĂ„g ut som en bomulls tuss 😳😁😡😂
Köpte med en gĂ€ng fĂ€llor hem, Albin berĂ€ttar att han hört det knapra i sin skjutdörrsgarderob, och mycket riktigt dĂ€r var det nĂ„gra fina hĂ„l. TvĂ„ stycken möss har vi tagit i fĂ€llorna.  Nu har jag sanerat och tejpat igen och idag köpte jag dessa plattor, som nu ska skruvas över hĂ„len. Ha ha dĂ€r fick ni, jĂ€vlas inte med Linda. 

Nu Ă€r sagan lĂ€st 


Och dem smÄ krupit ner i sina sÀngar.



Jag ska lĂ€gga i lite sĂ€ngklĂ€der i Albins sĂ€ng, som jag drog ur i morse och tĂ€nkte att han skulle lĂ€gga i nĂ€r han kom hem, men han hade bĂ€ddat, utan lakan. NĂ€r han kommer hem frĂ„n trĂ€ningen hoppar han vĂ€l ner utan om jag inte gör en insats. 


Sen ska jag lĂ€gga mig i soffan och vĂ€nta pĂ„ Dallas 😊

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0