Julpynt



Med en vecka kvar till första advent, var det dags att julpynta på jobbet.
Själv vet jag inte hur jag ska få tiden att räcka till . Nästa vecka jobbar jag en hel del,  20 timmar extra blir det. Det är inventering på gång.  Jag vill ha det advents pyntat och fint fredagen innan advent, i år blir det svårt att hinna, men det löser sig säkert.
Nu är jag skit trött, i natt somnade jag tre och klockan ringde fem. Kunde fasen inte somna.  Hoppas sova gott i natt. Imorgon är det fredag, det är min allra bästa dag, jag kopplar bort alla måsten och bara är tillsammans med barnen, och gör det dem tycker är kul. 
Imorgon blir det sång på biblioteket, sen ska vi på lunch till en härlig vän och hennes underbara barn. Som Linus längtat.❤

Nu får vi se om jag orkar titta på Dallas, eller om jag vaknar upp när det är slut😊

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0