Busfrö

Mitt lilla busfrö Alwa är flink i fingrarna, har lekt med min mobil, smsat och sedan raderat efter sig 😁 Har fått frågan vad jag pysslar med 😂😂 Tur hon inte kan stava, dessvärre älskar hon att skicka olika smilesar. 😊


Idag har Linus vart på utflykt till stan med dagis. Dem besökte musikenshus, åkte den lååånga rulltrappan, tittade på utsikten över vår fina stad. Han hade haft en bra dag, varit glad, han har haft en period då han varit lite nedstämd, och det gör ont i mamma hjärtat. 



Fina älsklings kille❤



Så lycklig över alla mina barn såklart ❤

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka söta små trollungar!! Så gosiga!! Älskar er!!

Svar:
Linda Hammar

2014-11-13 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0