Ny opererad

Idag börjar det äntligen kännas bättre för min äskade dotter, hon har genomgått en öron operation, pga att hon sen små  barnsben mått mycket dåligt över att det stått ut för mycket. En stark och envis tjej som själv tagit initiativ till att kontakta läkare, och efter lång väntan är det äntligen över. En kämpe hon är, men hon har lång väg kvar innan hon får se slutresultatet. 


Nu ska jag kolla så jag packat det sista inför min lilla resa imorgon, vinet är med det vet jag 😉 
Det blir en trevlig helg med mycket innebandy, det är Buster cup i Mora, Albin spelar. Men givetvis blir det vinmys med goa föräldrar också, några bor i stugor, jag  bor på ett spa hotell👍 
Albin åker upp i buss tillsammans med laget nån timme innan mig. Jag åker på tummen upp😉 

Nej nu sängen, måste ju vara utvilad.

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0