Dop



Idag styrde jag bilen mot Ärentunakyrkan, lille William skulle döpas. Han var så duktig, sa nästan ingenting.


Efteråt var det fika i bygdegården, Pernilla hade bakat en massa gott, tårtorna hon beställt var så fina.  Vi kunde tyvärr inte stanna för att se present öppningen. 
Linnea hade bråttom iväg, idag var det prisutdelningen i Allianshallen för dem lag som vunnit sina serier och för dem spelare som vunnit poängligan. 
Barnens respektive lag vann serien och dessutom stod Linnéa som vinnare i poängligan. Hon fick en fin rosa tröja med sitt namn på ryggen och antal poäng hon gjort som siffra, kunde inte ha blivit bättre, Mikas nummer i A-laget.


Vädret har varit underbart, smuttade på ett glas vin i solen


Tills jag kom på att jag saknade saker till middagen, så glaset åkte in i kylen, och jag åkte till affären, men nu har jag landat i soffan och njuter av ett kallt glas rosé.


Alwa fick vattkoppor idag, äntligen. Önskar nu att det blir lindrigt, men tyvärr börjar det  pluppa upp alldeles för många i blöjan :(. Hoppas nu att Linus får, så har vi det överstökat. 
Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0