Dag i solen

Vilken härlig vår dag. 
Idag har vi varit hos Pernilla och myst. 
När jag hämtat  Linus på dagis stannade vi till på affären och köpte med glass. Barnen satt på trappan i solen och smaskade. Jag och Pernilla njöt av solen och några koppar kaffe. 


Efter en lång stund ute, fixade Pernilla lite lunch. Stuvade makaroner och köttbullar, Linus åt 15 st 😳 det tar tydligen på krafterna att vara ute. 
När vi ätit lag jag Alwa i vagnen för en tupplur i solen. Hon somnade gott. När jag kom in hade barnen rullat chokladbollar, smaskens. Det blev nån kopp kaffe till. 



Pernillas barn har vattenkoppor,  så vi umgås intensivt nu, så vi har det avklarat. Förvånar mig inte om dem lyckas hålla sig friska 😉

Det var två trötta barn jag kastade i säng ikväll.
Nu sitter jag med Albin och hejar på Storvreta i kvartsfinalen . 

Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0