Var är sommaren 😳

Ja man undrar var är sommaren. Vill ju sola och bada. 
Idag tog jag med dem små på teater och sen sommarcafe med lunch och fika. Måste hitta på nått, när nordan blåser ute. Brrrr


Undertiden Alwa sov blev det stor rengöring i köket, skåpluckorna fick sig en omgång. Även storstäd i duschen.
Linus och jag hann även baka lite, så vi bjöd över en vän på lite gofika 💕


Linnéa har varit duktig och gjort ren poolen, och kört med dammsugaren. Man vet ju aldrig när solen behagar värma igen. 


Alwa är min lilla assistenten när jag lagar mat. 😄
Har även hunnit med lite träning, gäller bara att ha bra planering. 👍

Nu säger jag over and out från mig 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0