Lek Söndag

Imorse under min morgon PW försvann solen, det blev helt mulet. Trots mulet väder var det varmt. När jag kom hem igen hade mamma vaknat och vi åt frukost ute.


Mitt på dagen tog vi Alwa i vagnen och Linus hoppade upp på cykeln, det blev lek i en park i Storvreta. Solen började ta sig genom molnen, det blev jätte varmt, så vi tyckte att det var dags för glass innan vi gick hem igen. 


Alwa var så trött på eftermiddagen, hon satt och slumrade i mormors knä. Vaknade till när jag frågade om hon skulle hjälpa mig med att fixa tacos. Innan läggdags skjutsade vi hem mamma, alla barnen skulle med, eller ja dem tre som var hemma. Linnea är nu i Göteborg och spelar Gothia cup. Emelie har inte dykt upp än efter gårdagens festligheter. 
Nu har jag sjunkit ner i soffan efter en mils löpning. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0