20 års firande ❤



Imorse fick jag ställa kl på åtta för att vi skulle hinna sjunga för min stora tjej. Hon hade lite att åka iväg att fixa med inför sin fest, bl.a. skulle hon gå på bolaget 😄👍 ikväll skulle det firas i dubbel bemärkelse. Emelie firar även att hon kommit in på högskolan i Trollhättan, flyttat om ca 4v till min stora sorg. Men är givetvis jätte glad för henne skull ❤


Vid ett kom släkt och vänner, Emelie fick många fina presenter och blommor. 
Emelie fick som alltid fint väder på sin födelsedag. Vi åt gott och mös i solen.


Vid fyra drog födelsedagsbarnet iväg till sin fest som hon har ihop med sin vän, som fyller 20 imorgon. 


Jag hoppade i bikini, och hällde upp vin till mig och mamma, som var kvar och hade mysigt med oss❤


Fasters älskling var också kvar en stund och badade, tom Linus och Alwa tog mod till sig och badade själva i poolen. 




Nu sover dem små och mamma och jag njuter av en skön sommarkväll 🍷


Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0