Mysdag

Jaaaa vilken start på OS, en silvermedalj till Kalla, blir så avundsjuk, min dröm är att få stå där på pallen, hade jag bara gjort som pappa ville i mina tonår, så hade jag kanske kommit nån vart , men nej nått annat var tydligen viktigare just då ;) 
Jag får nöja mig vid att motions träna, men Vasaloppet ska jag fan åka :))

Idag blev det en lång skön frukost, ingen tidig innebandy match, Linnea spelade kl 13. Vinst 4-1, Linnea petade in 3 mål. 
Vi mös på länge i pyjamas, Alwa fick assistans av store bror att dricka välling. 
Undertiden påbörjade jag bakning till Alwas två års kalas, nästa unge att fylla, puh sen är det bara en kvar, sen blir det ett hopp, till nästa, men det blir en stor dag, Emelie 20 år. 


Sitter nu och väntar på att Albin ska komma hem från bion, sen blir det mellomys. 

Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0