Mammografi

Äntligen hemma efter att ha uträttat en hel del. 
Efter en morgon PW och frukost gjorde jag mig i ordning för en full bokad dag. Dagens outfit blev en ny köpt vår tröja, knall rosa, Emelie undrade om jag var sjuk som köpte nått med färg :) kan jag behöva känns det som..


Först blev det en god lunch med en super gullig vän, tack Petra för en god lunch och den fina väskan 😘 Sen shoppade jag runt lite, snart väntas ännu en födelsedag. Vid halv fyra var det dags att besöka samariterhemmet.
När man kommit till en viss ålder får man nästan direkt ett brev i lådan, tid för mammografi. Allt gick bra och snabbt, nu ska man bara gå och vänta på svaret i två veckor. 
Direkt därifrån blev det lite träning och sen Maxi, där slöt Emelie upp och hjälpte till att handla. Skönt med både assistans och sällskap. 
Det var min barn fria dag, nu längtar jag tills imorgon när jag får gosa med lilla Alwa igen, dem andra är ju i skolan.

Nej lite manikyr och sen sängen.

Natti natti ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0