Vad hĂ€nde😳

Vi som skulle ha det sĂ„ mysigt idag, det blev bara pannkaka av alltihop. 

Som jag skrev tidigare idag, blev det akut att Äka till vÄrdcentralen. NÀr vi satt pÄ drop in och vÀntade pÄ att först komma in till sköterska, blev Alwa bara varmare, nÀr vi kom in till sköterskan var tempen 40,6, hon satt Alwa pÄ prio lista.
Fick nog vĂ€nta 15 min pĂ„ att komma in till lĂ€kare, dĂ„ toppade febern 40.7. 
LĂ€karen tittade och sa det jag misstĂ€nkte, ena trumhinnan var pĂ„ vĂ€g att brista, det andra örat sĂ„g lite bĂ€ttre ut. Vi fick penicillin och med ilfart for vi till Apoteket. 
Klockan hann bli sĂ„ mycket att vi svĂ€ngde förbi skolan för att hĂ€mta upp Albin och Linnea. 
Hemma försökte jag fĂ„ i Alwa lite yoghurt och penicillin. Febern sjönk nĂ„got, till 39,9 och Alwa började skutta runt och sjunga bĂ€ bĂ€ vita lamm😳
Den ungen Ă€r otrolig❀


Jag fick brĂ„ttom att stĂ€da klart, hĂ€nga tvĂ€tt, göra pannkakssmet, vi var tvungna att Ă€ta tidigt, Linnea hade match, Albin trĂ€ning.  TrĂ„kigt att missa hennes match😱 
NÀr jag nattat barnen, satt jag fart med lite pynt som jag inte hunnit fÄ upp.
Men nu Ă€r mina alla kulor pĂ„ plats 👍


Nu ska jag snart sjunka ner och titta pÄ Dallas. Undra om jag hÄller mig vaken.


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0