Lite snuvig 😱

Ligger under en filt och kĂ€nner mig lite snuvig och frusen. Lite vĂ€rme skulle jag behöva ❀

Imorse var det helt dött pÄ jobbet, hade tre kunder pÄ tre timmar, det brukar man kunna ha direkt nÀr vi öppnar.
Fick ett litet stĂ€dryck, stĂ€dade vid vĂ„ra kaminvisningar, dĂ„ gick tiden lite snabbare. 


Sen kom det lite gulliga kunder 😊
Precis innan jag slutade var himlen sĂ„ vacker, fick springa ut pĂ„ gĂ„rden och knĂ€ppa kort, tyvĂ€rr blir det inte lika bra pĂ„ bild. 




Direkt nĂ€r jag slutade blev det en svĂ€ng till Maxi och handla lite nyĂ„rsgott, ska ha lite knyt i morgon. 


NĂ€r jag sen var klar, och pĂ„ vĂ€g till Friskis var det vĂ€ldigt vackert ute. 
Körde lite pĂ„ gymmet och sen ett aerobicspass efter. 
NĂ€r jag kom hem  hade smĂ„ttingarnas iPad fodral kommit som jag bestĂ€llt innan jul, sĂ„ det var tvĂ„ glada smĂ„ sötnosar jag nattade.


NĂ€r barnen somnat, kyl och frys fyllda, vĂ€ntade mattes lilla Ă€lskling pĂ„ att fĂ„ gĂ„ en kvĂ€llsrunda. Linnea hĂ€ngde med mig och Albin fick hĂ„lla koll hemma. 
Nu ligger vi hĂ€r utslagna tillsammans ❀


MĂ„nga kramar frĂ„n mig 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0