Julen 2014



Vi vaknade till en kall och solig morgon.
Vi satt länge och njöt av en god gröt frukost.


När jag fått på barnen lite kläder, tänkte jag ta ett fint kort på dem vid granen.


Men ack vad jag bedrog mig, Alwa gjorde allt annat än stod still, ville inte, skit unge. 



Till slut lyckades jag få till ett hyfsat på dem små liven, dem andra vill absolut inte vara med på bild😊


Lyckades lura henne med en selfi 😂



Innan Kalle var vi sugna på fika, bakade två cheescake igår. 


När Kalke var slut var det dags att äta, precis när vi skulle sätta oss till bords, kom det nån, tomten.


Alwa som precis somnat i soffan, blev ledsen. Tog iallafall emot julklappen😊
Linus han t om gav tomten en kram.



Linus och Alwa hade bråttom att äta, ville dela ut paket. Vi andra satt länge vid matbordet. 





Mys i stugan, dags för utdelning av klappar.



Linus jublade över varje paket, har aldrig sett han så snabb att öppna.


Trötta kröp dem ner i sängen med sina surfplattor, tittandes på film.

God fortsättning på julhelgen 🎅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0