Jobb lördag

I morse fick man ha klockan på ringning, dags  att jobba en stund.
Blev ensam frukost i mörkret, hade velat ha haft en mys frukost med Emelie som kommit hem. Syskonen fick mysa tillsammans idag. 


Alwa ville inte att mamma skulle åka 😢


Hade sån tur idag, har letat efter våran julklapps säck men borta är den, men när jag kom till jobbet delade vi ut säckar till kunderna, perfekt 👍 En till mig med. Glad blev jag 😄


Efter jobbet drog jag till gymmet, 40 min styrka, sen sprang jag 7.8 km på 40 min, kom in i ett bra tempo , kunde ha sprungit en bra bit till, blir nu spännande att se om höften börjar göra ont igen. Får ofta ont om jag hållet ett för högt tempo för länge. 😁
Hann precis hem innan Emelie gav sig iväg, tjej fest med kompisarna. Många som vi träffa henne nu. 
Middagen är nu avklarad, orkade inget avancerat, blev pommes och kött. 


Trevlig lördag 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0