2:a Advent


När andra ljuset brinner är snart Lucia här. Hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär. 


Lite adventsmys innan en trött Linda hoppar i säng. 
Idag har det mest varit sport. Skidorna på tvn, två innebandy matcher, en vinst och en oavgjord. Linnea har börjat få blå öga efter matchen med P-01. En tuff match , hon gjorde två mål och två assist, grym tjej 😊
Har också hunnit med gymmet och ett aerobics pass. 
Lite julklappar har jag även hunnit få papper på👍


Tror bestämt vovven är lite kelig, sitter mitt på mitt bröst och pussas. 


Han vill väl gå ut på promis, men tiden räckte inte till 😢

Hade sett fram mot morgondagen, då skulle min älskade vän ❤ och jag åka  till Stockholm och julshoppat, men en sak kom ivägen, får boka en ny dag.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0