Nya vecka, nya tag

Ny vecka, det är måndag, vi startade på öppna förskolan :) Sen har dagen varit sjukt stressig, fram och tillbaka med ungar åt olika håll och olika aktiviteter.

Helgen har också runnit på. På lördagen var mamma här, kom på fredagen och var barnvakt så jag kunde åka iväg på middag. Vi tog det lugnt i solen i lä, för fy vad det blåste. Efter Alwa sovit middag for vi till stan för lite shopping, blev bl.a. ett fotbollsmål, snäll som man är, sen skjutsade vi hem mamma innan vi åkte hem och gjorde hamburgare och hemmagjord mjukglass. Hade en mysig lördag kväll, barnen spelade förstås fotboll och jag njöt i solen.
På söndagen var det dags för fotboll, Linnéa hade match, givetvis regnade det. Jippi !! Så typiskt när solen sken så fint på dagen när vi mumsade morsdag fika :))

Nej nu måste jag sova, och fan jag glömde ringa Åsa....Åsa jag ringer imorgon :))

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0