Dubbel knut

Ja det är tur att man inte kan slå knut på sej själv, då skulle jag vara ett nystan som inte gick att knyta upp ;))
Dagarna rullar på och jag gör mitt bästa för att hinna med allt och alla.
Förmiddagarna är det oftast nått på G med dem små, så dem är nöjda och glada, då blir även deras mamma glad. Igår hade vi trevligt besök av Jenny och hennes söta dotter Maja, jämnårig med Linus.
Idag var vi till Malin och hennes goa son, åt god lunch, lekte och pratade. Visste först inte om besöket skulle bli av, Linus har fått en massa prickar, ser ut som nån kombo mellan bett och vattenkoppor. Men i morse uteslöt jag koppor, eftersom dem inte blir vätske fyllda. Har visat dem på BVC idag och dem var på samma linje som mej, inga koppor, men vad det är det är frågan.
Dem här veckorna innan lovet är det mycket som händer för dem större barnen i skolan, mycket att planera. Emelie är lite stressad, studenten om två veckor, tänk så stor min lilla gosnos blivit <3
Linus har blivit tokig i fåren i hagen, dit vill han gå en stund varje kväll efter vi ätit, igår tog han spark cykeln, det gick med världens fart nedför backen :)

Nu sitter jag ny duschad i soffan och äter, har varit iväg och laddat mina batterier på Friskis. Dem små sov och dem större var hemma och passade. Det är guld värt för mej :) Nu är jag laddad för en dag på öppna förskolan, på kvällen kommer mamma och är barnvakt, jag ska iväg på lite party party:))

Full fart mot helgen :)

Kramiz

https://cdn2.cdnme.se/1833110/6-3/pic_519e74fd9606ee6c7b770414.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0