Som jag misstänkte...

I morse fick vi en lång sovmorgon, Alwa sov till kvart i tio. Det behövde jag, låg sömnlös nästan hela natten, bl.a. för att jag tränat på kvällen, kan då ha svårt att komma till ro, och då börjar tankarna snurra, och då somnar man inte för den sakens skull. När Alwa vaknade såg hon fortfarande så trött ut, det fick sina svar när jag tog tempen 39.5. Antagligen mässlingsprutans fel, 5% får feber och utslag av sprutan, givetvis är Alwa en av dem, suck. Nu börjar jag få nog, bara lite less :(
När vi kommit upp, passade jag på att ta en PW innan frukost, innan Dick skulle iväg, ville inte släpa ut en febrig Alwa i kylan.
Nu är jag precis hemkommen från ett tuperwareparty, skulle inte ha nått speciellt, behövde få komma ut. Köpte några lagom stora burkar att frysa barnmat i. Inga billiga grejer direkt ;)

Nu är jag trött, ska hoppa i säng, blir en hektisk dag i morgon.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0