Planering

Tjo hej så var helgen slut :(

I fredags var jag och dem små hem till Åsa och Oliver på en lunch date. Åsa hade gjort en super god sallad. Det var så längesedan vi träffades så timmarna bara flög förbi, helt plötsligt var det dags att åka, tittade klart på herrstafetten först.
Albin som tycker det är roligt att laga mat stod för middagen, hembakad pizza, super god. Jag gjorde undertiden efterrätt till lördagens främmande.
Lördagen startade med Linneas innebandy, vinst :) Dagen var lång för Linus, Karin skulle komma med sina tvillingpojkar, hennes sambo skulle också jobba på hockeyn, så vi två gräsänkor bestämde oss för att träffas och dricka lite vin och snacka skit medans barnen lekte. Linus frågade gång på gång när hans pojkar skulle komma. Till middag blev det sushi, Linus fick plättar istället, han hade knappt tid att äta, fick hjälp med matning av gulliga Johan. Så söta.
Kvällen avslutades med mellomys, Linus somnade i mitt knä. Helt slut...
Idag startade jag med hårdkörning på gymmet, först ett medelpass, sen blev det gymmet med avslutade löpning, härligt :) Det blev bråttom hem för att titta på fem milen, trodde väl aldrig Olsson skulle hålla ända in i mål, suveränt. Hann precis se målgång innan det var dags för Albins match i Ärentunahallen, efter den blev det bråttom med middagen så Linnéa skulle hinna äta innan hon skulle till stan och vara sarjvakt på Fyrishov när damerna spelade.
Nu har jag satt mej med ett glas rose för ett ladda inför tre ensamma dagar med barnen, då Dick ska jobba extra på ett behandlingshem. Nu gäller det att planera tandläkaren, BVC, kalas, skjuts till träningar, handling, bakning inför kommande födelsedag, inhandla presenter, kanske hitta en lucka att träna lite själv, ja det var lite som ska göras :))

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0