Ja må han leva

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är Albins födelsedag, hurra hurra hurra
Vill även hurra för min morfar som fyller 91 år idag.
Dagen började med sång och frukost på sängen. Linus stod utanför Albins rum tills vi sjungit klart, tycker inte om när mamma sjunger :)) Det blev inte mycket till present öppning, han ville bara ha pengar, han ska köpa sej en ny data.
När barnen åkt till skolan drog jag in till gymmet. På eftermiddagen när alla barn kommit hem, ville Albin äta mat på Max, så vi flängde dit innan vi skulle ha främmande. Emelie kom direkt från skolan till Max, hon hade sin egen bil, så på hemvägen ville Albin och Linnéa åka med henne, i blåa faran.
Albin blev mycket nöjd över dem pengar han fick av sina gäster, det blev en tur till stan innan Media Markt stängde, han hade pengar till en ny dator.

Nu installeras det för fullt däruppe och jag håller på att somna i soffan, denna vecka har varit intensiv och än är den inte slut. Dick jobbar fre-sön, så jag ska försöka få ihop verksamheten, bl.a. är det innebandy i Hallstavik ;)) Men inget är omöjligt sa Gunde, och det kan jag hålla med om :))

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0