Glad Påsk

God Morgon :)
Då var det skärtorsdagen och påsken står för dörren. Och jag har hunnit med allt jag skulle göra innan Påsk. Tyvärr har jag inte hunnit skriva nått, det går i ett när man är själv med barnen och på kvällarna när dem små kommit i säng, har det varit träning för mej.
I måndags kom en vän med sin ett åriga flicka, hon och Alwa hade kul, ja dem leker väl inte med varandra utan mer bredvid varandra. Linus var mest tvärtemot, är lite trotsig mellan varven.
Det är väl det roliga som hänt än i veckan, annars har jag bara städat, handlat, jo lite shopping också, lite nya träningskläder och vårskor till dem små,
Alwa går ju nu och då måste man ha små skor på sej.
Nej nu är det dags att skjutsa Albin och Linnéa till skolan innan Alwa vaknar, Linus ligger och tittar på tv.

Trevlig Påsk!!

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0