Alwa går all in ;)

Ja jag säger bara Alwa Alwa :))

Idag har hon då hittat på en det ena än det andra, har inte tråkigt iallafall.
Hon klättrar upp på allt, sen står hon där och balanserar tills jag ser henne. Då flinar hon stort <3
Jag var till min pappa och hämtade hem Albin och Linnéa, dem har varit där ett par dagar ( jag hade lugnt och skönt hemma ;) ) där hittade Alwa en kökspall att klättra på, sen lag hon upp överkroppen på bänken, gav inte upp trots att hon trillade i backen .
Inte konstigt att läkaren frågade om hon hade fått stryk av brosan, hon har blåmärken här och där. 4 st i ansiktet.

Ikväll satt jag henne på pottan, gick iväg en stund och när jag kommer tillbaka står hon och rollar kussimurran med min deo. Japp så nu luktar hon gott ;))

Det känns som höst ute, lampor i fönstren är tända, vinden viner och löven yr.
Nu har jag och barnen tänt ljus och gjort varma mackor. Lite kvällsmys, nu när bus Alwa och Linus somnat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0