Suck

Glöm allt jag skrev om att vi var friska, det bokstavligen talat sprutade ur båda ändorna på Linus igår kväll. Det blev till att stoppa en nyvaken Linus i duschen. Han hade spyor ända in i öronen, gissa om det blev liv i luckan, det ekar ju så fint i badrummet. Fattades bara att Alwa skulle vakna mitt i allt elände. Dick hade som vanligt turen att befinna sej på jobbet när barnen blir sjuka.
Nu är Linus piggare igen och jag har åter igen kokat, decificerat och tvättat, ihopp om att det är över nu.
På eftermiddagen ska jag skjutsa Linnéa på kalas på Lasergame, sen blir det nån mil i spåret innan Dick åker till jobbet.

Håll nu tummarna att vi andra förblir friska.

Nu blir det frukost i soffan framför skid VM :)

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0