Äntligen:)

Nu var det över för denna gången, kräksjukan är över, Emelie var den som klarade sej, ja mannen mådde bara illa och hade ont i kroppen men var helt däckad, hi hi karlar.
Det tog tid för stackars Linus att bli frisk, kräksjukan ville inte släppa taget, han fick inte behålla nått på två dygn.
Idag har vi alla kommit tillbaka till verkligheten, tyvärr ingen rolig verklighet, där tvättstugan är överfull med ex antal påslakan, suck
Linus kräks bara rakt ut, kommer jag med bunken får han panik, så det har blivit en del kläder i tvätten också :(
Så idag har det tvättats, städats och handlats, kylen ekade tom. Hemma fick jag hjälp utav mina små hjälpredor. Linus är nu på benen igen, Alwa har varit på benen ett par dagar, till Linus stora sorg, hon var på och retades med honom hela tiden, och han stackarn orkade.
På eftermiddagen kom Emelie? Som varit på studentkryssning, det var nog hennes räddning från kräksjukan. När hon kom hem var hon så gullig och nattade dem små, så jag fick åka på ett pass på Friskis, tack snälla. Skönt att vara på banan igen ;) Imorgon blir det skidor igen.

Nu blir det sängen, ligger lite efter med sömnen...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0