Dan före dan före dopparedan

Sitter ner sjunken framför tvn med mina stora barn, dem små sover sött :)
Känner mej lite pumsig, gäääsp
Dagen har gått fort, startades med ett pass på Friskis, Linus var med och hejade på.
Sen har det slagits in julklappar, det tar ju aldrig slut, byggt pepperkakshus, myst med barnen framför tvn på en eftermiddags matiné.
När vi står och bygger huset står Linus och tjatar om att få äta upp godiset som är kvar, så jag säger till honom att han tjatar så jag vet snart inte vad jag heter, då säger snabbt, Linda heter du. Skit unge :)
Alwas tå ser lite lite bättre ut, men hon slog i den idag igen så det blödde, då satt hon sej och blåste på tån, sötisen.
Det är ett rent helvete att få i henne penicillin, hon sparkar spottar och fräser, hälften kommer ut och resten fördelas i mun och näsa. Suck...kan dem inte göra penicillin i suppform.

Go kväll, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0