Vår shopping

Här i helgen har det varit shopping i dagarna två ;) våren är på intågande och alla barn har växt som bara den under vintern, konstigt ;)
I lördags hade jag endast tre barn med mej. Linnéa blev inringd att spela fotbollsmatch med f-98, Linnéa som är 02 gjorde bra ifrån sej och lyckades få in ett mål. Tyvärr kunde jag inte se matchen då den var tidigt i Tierp och jag var själv. Istället tog jag med Albin och dem små till olika affärer, provade att bara ha vagn till Alwa men vilken tabbe, Linus var överallt, en härlig tre åring just nu...
På söndagen blev det shopping på Gränby, då var även Linnéa med, och jag tog syskonvagnen, kanon. Fick en hel del handlat. Men det är ingen höjdare att shoppa åt alla och ha alla med. Avslutade med en fika hos mamma, behövde kaffe ;)
Helgen avslutades med ett pass på Friskis :)
En intensiv men rolig helg med barnen,
som är nöjda :))

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0