Påsklov

Här har vi haft påsklov, även från bloggen ;) Veckan gick fort, vi har inte gjort nått speciellt, lite små saker. Lunchat Mc D, frisörbesök med Linnéa, varit ute i solen och njutit. Barnen har haft kompisar som sovit över. Albin har haft två dagar med mini träningsläger i Allianshallen. Tyvärr hjälpte inte det inför helgens slutspel....
I helgen har jag spenderar mycket av min tid i Allianshallen, Linneas lag spelade åttondelsfinal och kvartsfinal, där tog det tyvärr slut. Albin spelade kvartsfinal och semi, tyvärr åkte dem ur. Albin blev väldigt besviken över sin egen insatts, han har inte kunnat gett allt, då han haft feber till och från och ont i magen. Skulle väl egentligen inte spelat, men men. Dem får glädja sej åt att ha blivit serie segrare.
Nya tag nästa år :) Och givetvis laddar vi nu inför cup i helgen. Katrineholm för Albin, Örebro för Linnea.
Igår fick jag trevligt besök av Åsa, jag var själv hemma ( nästan, småfisarna sov) vi lagade middag, drack gott vin, drack ännu mera vin och åt allt möjligt smått och gott, till långt in på små timmarna. Väldigt trevligt :)

Nu måste jag äta lite efter att ha tränat.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0