Du fattas oss ❤

 

Det är med stor sorg och saknad jag skriver idag :(
Tårarna rinner längs min kind :(

 

 
 
 

Min älskad bros hund Amber har idag fått somna in efter en längre tids sjukdom. Älskade Amber hann precis bli 10 år den 11:e April.

 

 


 Mina tankar går till min bror och hans fina dotter som har det tufft, och har förlorat en älskad familje medlem.
Älskar er <3

 

 
 

Amber vila i frid du kommer alltid finnas i våran hjärtan, du var så speciell. <3

 

 


Avslutar med en fin dikt av min bror:

 

Ett verksamt liv är på väg att slockna,

en flitig tass kommer att domna,

hennes arbetsdag har snart nått sitt slut

och i Guds hand du kommer att somna,

men ett vackert minne lämnas kvar,

Älskade Amber, vi har älskat dej så <3

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0