Tillbaks till gamla rutiner

 
Hej hopp!!
 
 
Tänk vad fort det blev höst, hösten kan ju vara riktigt fin, men tyvärr  har det mest varit regn.
En som inte bryr sej om att det är regn och rusk, så är det Linus, han tycker det är mysigt
att ta på gummistövlar och regnställ. Jag stannar inne och tittar på honom genom fönstret.
 
Det jag tycker är mysigt med hösten är att få krypa ner i soffan och tända en massa ljus :)
Den här veckan har jag börjat komma in i mina gamla rutiner, morgon PW innan frukost.
Alwa somnar gott i vagnen och jag kan ny duschad, sätta mej med god frukost :)
 
 
 
Jag har bytt till sitt delen på syskonvagnen, Alwa tycker det är roligt att kunna sitta upp och
hålla koll på det som händer, nyfiken som hon är.
Idag skulle vi haft sällskap på morgon promisen, av Tessan och lilla Alice, tyvärr fick hon
förhinder, så jag gick själv. Hon kom lagom ut till lunchen.
 
 
När Tessan åkt  hem satt jag mej en stund med min nyvakna knallhattar i soffan, en mysig
stund på dagen.
 
Dem är ju så gosiga när dem är nyvakna.
 
 
En annan sak som är negativ med hösten är alla förkylningar, barnen börjar bli lite snoriga,
Albin har varit hemma och haft lite förkylningsastma. Imorgon ska han gå igen.
Hoppas han är pigg till helgen, innebandycup i Stockholm.
På eftermiddagen blev det en tur till gymmet och direkt därifrån till Maxi för veckohandling,
stannade även till på bolaget och köpte lite vin.
 
Nu ska ljusen tändas....
 
 
Kramiz
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0