Linus

Sitter för en kort sekund i soffan, snart dags att åka och hämta Albin från innebandy träningen.
Idag startade jag dagen med en sväng till gymmet. Därefter har jag gjort dem dagliga sysslorna i hemmet, suck...
Innan barnen skulle i säng och Albin lämnas på innebandy, tog jag vagnen och gick en PW, vilken skön kväll. Det var meningen att jag skulle gå en lugn kvällspromenad, men jag har ju nått fel, kan ju inte gå i lugnt tempo.
Måste berätta lite hur stor min lilla Linus börjar bli :) Han pratar långa meningar nu, en del ord förstår jag inte och då blir han jätte arg. När vi kom hem från Spanien, frågade jag om vi skulle prova pottan och han nappade :) Han har varit jätte duktig, en olycka har hänt. Han var så glad när vi åkte och köpte kalsonger. Idag kom tom tvåan i pottan, gissa om han var stolt :)) Så söt.
Nej nu måste jag ila vidare, mot sporthallen.
Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0