Leos Lekland

Igår förmiddag gjorde vi oss iordning för att möta upp Carola och hennes tre minsta
barn, vi hade planerat en dag på Pelle Svanslös Hus. Linus var så förväntans full och
satt länge färdig klädd på trappan när jag gjorde i ordning Alwa.
 
 
Vi hade bestämt träff på parkeringe kl halv tolv, vi betalde parkeringen och traskade iväg. Alwa
som somnat gott i bilen, fortsatte att sova gott i vagnen när vi gick. När vi kom fram möttes vi av
en skylt där det stod att det var stäng, snopet. Vi fick tänka om och åkte istället till Leos Lekland.
Så typiskt när Alwa sov så gott, in med henne i bilen, som tur var fortsatte hon att sova, men när
jag skulle ur med henne igen så hade hon fått nog, inte skulle hon fortsätta sova heller. När vi
kom in var Linus väldigt reserverad, rädd sa han. Han är så försiktig min son, inte som Jordan som
drog iväg som en avlöning :) Linus blev mer och mer varm i kläderna och började leka och hade kul,
men han höll sej med oss mammor och lekte mest med lille Jamie, som inte blev allt för glad alla
gånger när Linus skulle kramas och busa.
 
Efter en stunds lekande blev det givetvis fika paus, Linus visste precis vad han ville ha, glass en
dammsugare och en festis. Han satt så fint och åt medans jag drack min latte och gav Alwa lite
välling, ja det gick så där, jag min klant värmde den alltför varm, så när den var drickbar hade hon
nästan ledsnat. Leos Lekland var stort och fräscht, det enda negativa var att dem hade en godishylla
placerad vid fikaborden, gissa om det var kul att gå och plocka där, inte alltför smart.
 
 
Dagen gick såå fort, helt plötsligt var klockan fyra, dags att åka hem och fixa middag innan
alla träningar började för barnen där hemma. Gissa om Albin och Linnéa blev gröna av avund,
dem har tjatat flera gånger om att få åka dit.  Näst gång blir det Pelle Svanslös Hus, men då
blir det en check på hemsidan först för att kolla så dem verkligen har öppet :)) Eller hur Carola ;)
 
Ha en bra dag!!
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, absolut en koll först:) även om Leos var fint, så måste man ju variera sig :)

2012-09-26 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0