Ont ont ont

Gårdagen startade jag med en sväng till gymmet, när jag kommer dit börjar precis
ett pass, så jag hoppar in och kör det och sen går jag till gymmet en timme till.
Är lite ledsen, min höft har börjat krångla igen, visst jag känner av den till och från
hela tiden, men inte så här mycket. Det gör så ont, så nu blir det till att smörja flitigt
med Voltaren.
 
 
På vägen hem från träningen, hämtade jag upp lilla mamma, hon ville hälsa på sina små
barnbarn. Hon har varit förkyld så länge att vi inte setts på ett tag. Vi stannade till vid affären,
köpte lite lax, hade lovat att bjuda mamma på lax under cashewnöttstäcke. Det blev gott :)
Imorse tog vi det soft på morgonen, mös med barnen i sängen, när Alwa somnade om, låg
jag kvar och läste, Linus smög upp, honom hittade jag på rygg i soffan tittandes på tv, söt.
 
  
 
På förmiddagen innan jag skulle åka och träna, upptäckte jag den, risgryn nr 2 :)
Alwa visar inga som helst tecken på att få tänder, hon dregglar verkligen ingenting.
 
 
Hittade ett album på mej när jag var liten, och Alwa är faktiskt lite lik mej måste jag säga,
lika mun och näsa och samma form på dem stora ögonen.
 
 
Nu är det dags igen, nu är det Alwas tur att rota i lådorna i köket. Hittade henne i full gång med
att slita ut påsarna ur lådan. Lilla busungen.
 
 
På eftermiddagen har Albin haft en klasskompis här, efter vi ätit middag gick dem ut för
att spela lite innebandy och värma upp innan det var dags för träning. Jag står och håller
på med disken när Albin kommer in skrikandes som om att kniven satt i honom, kompisen
hade råkat skjutit honom rakt i ögat. Det känns inte allt för bra, får ha lite koll  nu. Han är väldigt
röd i ögat och det gör lite ont när han tittar upp och åt sidorna. Han säger iallafall att han ser
ordentligt.
Har precis kommit hem efter att ha hämtat Albin från träningen, så nu ska jag sätta eld i rumpan
på dem, så dem kommer i säng. Sen blir det mys under filten för mej. Go kväll!!
 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0