UNT cupen

Tjingeling!

Som jag skrivit har Albin spelat UNT cupen, det gick riktigt bra. I lördags for vi iväg vid tio tiden, dags för semifinal. Det var riktigt spännande till en början , men i andra kändes det som att dem hade vunnit. Albin spelade så bra, kämpade och slet, det var tydligen fler än jag som tyckte att han var duktig, han blev matchens lirare :) Innan det var dags för final hann jag gå en långpromenad, perfekt då fick Alwa sova, gick över en timme. Hann precis få i dem små lite lunch, innan en spännande final började, dem vann med 3-1. Dem förlorade inte en match i cupen, Albin blev matchens lirare i finalen också, han blev också den spelare som gjorde flest poäng i cupen, stolt mamma :)) Albin fick två kassar med jätte fina priser.

                           


Igår var vi hem till Åsa och bus Oliver, har inte setts på länge pga sjukdom. Barnen lekte och vi pratade och hade trevligt. På eftermiddagen åkte jag till gymmet, på kvällen blev det en PW och Linnéa cyklade med mej.
Idag startade jag dagen med PW innan frukost, sen har jag och Linus byggande små lego hela dagen. Polisbilar och en station.
Nu får jag sluta skriva Alwa sitter och sliter i mobilen, underlättar inte precis skrivandet ;)

 

 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0