Torsdag 15 November

Veckan rullar på och i morgon är den bästa dagen på hela veckan, härliga Fredag.

Nu börjar jag bli lite smått less på denna hösten, nästan bara skit väder :( Igår var det grått hela dagen, det var en bygga lego dag, det är Linus nya stora intresse. Eftersom denna höst bjudit på många dåliga dagar, har mina morgon promenader blivit kvällspromenader, då slipper jag släpa med mej dem små ut. Efter kvälls promenaden igår, bakade jag och barnen scones, sen intog vi soffan för att heja på Sverige mot England. Dick hade turen att få uppleva matchen live på Friends Arenan, dessutom fick han betalt. Ansträngande att vara väktare ibland ;) Vilken match det blev, vilka mål av Zlatan.
Idag var det som vanligt gymmet på morgonen, sen hem och baka. Väntade trevligt fika besök av Linda och hennes tre fina barn, Linus var jätte glad när hans kompis Oskar kom och lekte. Alwas blivande kompis sov sej nästan igenom hela fikat, trots att Alwa var väldigt nyfiken på lilla Selma. Så söt :)
Linus var helt slut efter leken, sa att han blev sååå trött, han lag sej på soffan och vilade, stackarn blir helt till sej när han får kompisar att leka med.

Nu ligger vi och kollar på en väldigt spännande innebandymatch mellan Storvreta och Falun, just nu 8-8 i förlängningen.

Ha det gott!!

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0