Tråkig mamma

Här hemma är det fortfarande full fokus på bakningen, men nu närmare det sig slutet :)) Jag gjorde ett litet avbrott och tog en sväng till gymmet, alltid lika skönt efteråt.
Idag tycker Linus att jag varit tråkig, han har mest gått runt och gnällt, vill ha uppmärksamhet. När jag inte bakat, har jag jag tvättat dop klänning, fick lägga den i klorin, hade gulnat. Vikt en hel del tvätt, Linus hjälpte till att sortera, hmm det gick så där :( Mellan varven har vi farit fram och tillbaka till skolan för att hämta upp barn, det härjar en pedofil i Storvreta, så skolbarnen får inte gå hem själva resten av terminen. För oss är det inget problem eftersom jag är hemma men vad gör dem föräldrar som jobbar? Efter middagen var det åter igen dags för fotbolls match, Dick och Albin följde med och tittade på Linnea. Matchen var så pass sent att jag valde att vars hemma och lägga dem små, och givetvis försöka blir klar med mina kakor. Nu står den sista plåten inne, den är inte klar förrän kl elva, men det gör inget jag lär sitta uppe tills Emelie ringer. Hon är på Grönalund på konsert, och kommer med upptåget, då lär jag hämta henne. Smart som hon är har hon inte nått batteri kvar på mobilen, hoppas smartisen hör av sej från sin kompis, så jag vet när hon kommer. Hon var så pass smart och skrev ett sms innan hon stängde av mobilen, här är R nr men hon skickade aldrig numret. SMART!! Fick vara detektiv och nu har jag fått tag på det och kan ringa om hon inte hör av sej :)))

Trevlig kväll

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Carola 9-barnsmamma:)

Vad?? Pedofil, uäck, må han halka och slå ihjäl sig, typ...Vedervärdiga kryp.

Janelle är åxå på Grönan och kikar på Maskinen, som hon sa och jag fattade inte ett skit, är man gammal då eller;)?

Hoppas E kommer hem som hon ska, jobbigt det där med mobiler, man blir liksom alldeles rådvill när de inte går att nå:)

Ha det gott!

2012-05-16 @ 23:04:40
URL: http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0