Fredag 4:e Maj

Efter att ha varit in på förmiddagen igår och laddat batterierna på gymmet, blev det lunch i solen. Barnen sov. Dick hade haft att göra här hemma, Linus hade gjort en riktig bajs blöja, hihi, det blev duschen. Vilken tur att jag slapp ;))

image description

Tänk vad med krafter man får när solen tittar fram, först letade jag fram maskros plockaren, det blev en jätte hög, att dem rackarna ploppar upp så fort :( Undra just vem som vinner kampen, jag eller maskrosorna...
Mina krafter fortsatte efter vi ätit middag, på vinter halvåret brukar jag inta soffan efter middags stök, jag vek tvätt, satte igång tvättmaskinen och sen dammade jag, torkade alla lister och dörrar på nedervåningen. Hann precis bli klar innan Let's Dance började, jag får tacka min snälla dotter Emelie som smsa mej, så jag inte skulle glömma bort att titta. Hon själv kunde inte titta, hon åkte direkt efter skolan, till ö&B och jobbade till halv nio.

image description

 Usch och fy vilket tråkigt väder det var idag, säg den lycka som vara för evigt :(
Jag vill ha sol. Denna dag tänker jag också starta med ett pass på gymmet, det blir väl som igår 30 min styrka och 6 km intervall träning på löpbandet. Sen blir det väl att städa klart, övervåningen hann jag inte börja med igår, på eftermiddagen blir det vägning av Alwa.

Nej ska man ta och kliva upp ur sängen för att görs lite frukost, hörde precis att Dick skjutsade iväg barnen till skolan, sen åker han till gymmet, så jag lär ju vara klar att åka när han kommer hem.
Ska bara gosa lite med Alwa som precis vaknade bredvid mej <3

image description

Ha det gott!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0