En lat dag i solen

Jag bara njuter av livet :))
Idag har jag bara haft en lat dag i solen, vågade faktiskt hoppa i bikini, tur att ingen såg mej :))
Idag var det utvecklings samtal med Linnea, det var meningen att vi skulle gå båda två, men Alwa sov så gott ute, jag stannade då kvar hemma i solen :))

image description

Linnea skötte sig bra i skolan och dem nationella proven hade gått suveränt, inte många fel, hon brås inte på mej ;))
På eftermiddagen åkte Dick med Emelie till tatueraren, Linnea följde med, hon behövde nya fotbolls skor. Bäst att göra flera saker när man ändå åker in till stan.

image description

Jag orkade mej till slut in från solstolen, middagen var klar när dem kom. Det blev sommar fräsch mat, chicken tortillas och ett kallt glas cider. Vilken skön kväll...

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0