Söndag 18:e Mars

Sitter just nu i bilen på väg till Häverödal, där ska vi hälsa på Dicks bror och fru. Vägen dit är inte den roligaste, så jag passar på att blogga lite.
Igår var det innebandy för hela slanten. Klockan nio satt vi i bilen på väg till Österbybruk, Linn'ea och Albin hade match efter varandra. Otroligt att matcherna låg efter varandra. Det gick bra för dem båda två, vinst :) Alwa var mindre rolig, det första hon gjorde var att skita ner sej, bajs upp under armarna :( Men hon var nöjd och glad och somnade gott när jag sanerat.
Vi var hemma igen vid två, Dick och Emelie for då ut och övningskörde och jag började med middagen. Det blev till att äta tidigt, Albin hade en match till kl sex i Björklinge, Linus hade tur och fick stanna hemma med Emelie, han fick lördags godis och dem tittade på saltkråkan och mös.
När vi kom hem åkte ostbrickan fram, även ett glas rött. Gissa om jag sen blev trötter.
Nu sitter vi som sagt i bilen, Linn'ea sitter med datan i knät och spelar och Albin spelar på mobilen, snart får jag väl höra att dem mår illa, vägen går upp ner och dem har lätt för att bli åksjuka. När vi kommer hem har jag lovat Emelie att möblera om på hennes rum och färga hennes hår. Sen är man väl halvt död i kväll igen ;)
Nu är det bäst att jag tittar på vägen annars blir väl jag åksjuk.

Ha en bra dag!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0