Mys

Go kväll!!

Värmen den fortsätter, vilket härligt väder.
Igår efter jag varit och tränat blev det en smaskig macka och kaffe i solen. Underbart :) Alwa sov ute i vagnen i tre timmar, hon tyckte tydligen också att det var skönt. Linus njuter också till fullo, han blev super glad över att få använda sin nya keps, som han fått världens snällaste brutta :)
Idag har jag inte ens hunnit varit ute i solen, det har varit fullt ös. På förmiddagen kom kära Åsa och hennes son. Vi har inte setts på 5 veckor, dem har varit sjuka. Barnen lekte och vi pratade. Till lunch blev det pita bröd med keso röra. Till fikat fick vi sällskap av en annan Åsa och hennes dotter Nora. Alwa fick så fina kläder av Åsnorna, nej jag skojade Åsorna ;)
Ikväll börjar Dick åter att jobba efter en lång ledighet. Jag och barnen har bara myst. Sitter nu och ammar lillan, så snart sover dem båda små.

Trevlig helg!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0