Mys måndag

Idag har det i stort sett varit mys hela dagen.
På förmiddagen tog jag med mej lill skruttan och åkte in till stan för en fika date hemma hos min barndoms kompis Lisa. Timmarna bara rusade iväg och helt plötsligt var klockan mycket och jag fick bråttom att åka till Maxi för att handla. Jag hann precis hem och få in alla varorna i kylen innan vi fick främmande. I kväll var det Hockeykväll med pizza som gällde, mysigt mysigt. Tyvärr blev det fel lag som vann kvällens match.
Jag undrar just vart våren tog vägen, fick en chock när jag vaknade i morse och snön yrde utanför fönstret. Grrrrr
Den enda anledningen till att jag vill ha minus grader är att jag glömt att frosta av frysen och det måste göras, suck.

Alwa som fortfarande sover det mesta utav dygnet, har börjat följa med med blicken, kan även le lite när man pratar med henne. Man blir varm i hela hjärtat när man får ett litet leende. Älskade barn :)
Nu har främmande precis åkt, och ungarna kommit i säng så jag ska lägga mej en stund och jäsa på soffan. Karin hade med sej en gudomligt god kladdkaka. Åt mer än jag behövde.....

Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0