Fredags mys



Jag vill inte, vill inte, kliva ur min bebisbubbla, men snart måste jag återgå till vardagen,
om en vecka återgår Dick till att jobba. Ja vad har hänt denna vecka då?
I måndags startade jag med att ta med mej småttingarna och åka och storhandla på
Maxi. Gjorde en del fynd, bla shoppade jag vårskor för 10 kr, me like :D



Linus mutade jag med en ny bil, nej jag skojade han var så snäll ändå, men han hade
fått födelsedagspengar av gamel mormor och morfar så han fick köpa sej nya bilar,
lyckan var gjord.



När vi kom hem var det dags för lunch och sen fick Linus hoppa i säng, jag tog med mej
Alwa till Bvc för vikt kontroll, hon hade gått upp fint, hon lígger fortfarande under normal
kurvan men hon följer sin egen och det är ju huvudsaken. Middagen serverades tidigt,
Dick och de större barnen skulle till Fyrishov för att titta på innebandy.
I tisdags och torsdags hände nått som jag längtat efter, jag var till gymmet, körde styrka
och sprang 3 km. Så skönt att ha kommit igång igen. På eftermiddagen blev det mys på
altan i vårsolen.



Linus tycker det är mysigt att gosa med lillasyster, det är han inte ensam om, alla vill
vi gosa med henne.







Idag tog vi en tur till Gränby, Dick shoppade nya vår chinos. Jag såg så mycket fint,
men jag måste först gå ner lite i vikt efter förossningen, om jag nu lyckas. Innan vi
åkte hem blev det en fika.

 



När vi kom hem lag vi oss alla och vilade, mys :D
För att kompensera allt fika och min lathet när vi kom hem, tog jag en lång promenad,
innan det var dags att börja med middagen.



Nu ska jag bänka mej i soffan med den övriga familjen, för lite fredagsmys.

Ha en skön helg!!

Kram kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0